Symfonia ERP 2.0

Symfonia ERP| Sage X3
sage symfonia erp

Symfonia ERP

Sage Symfonia ERP jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Elastyczna budowa powoduje, że możemy ją łatwo dopasować do potrzeb Twojej firmy. Dzięki Sage Symfonia ERP zarządzanie w Twojej firmie będzie intuicyjne, szybsze, prostsze i bardziej efektywnie.

Sage X3

Sage X3 jest intuicyjnym w obsłudze narzędziem usprawniającym funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Wspiera prognozowanie i zarządzanie firmą. Oferuje wszechstronne funkcjonalności, ma wiele dostępnych rozszerzeń oraz łatwo odnajduje się w wielonarodowym środowisku. To powoduje, że Sage X3 może w pełni dopasować się do potrzeb i specyfiki przedsiębiorstwa.

  • Symfonia ERP
  • Sage X3

Pierwsze na rynku kompleksowe rozwiązanie do zarządzania firmą umożliwiające generowanie JPK

Sage Symfonia ERP jest pierwszym w Polsce programem umożliwiającym generowanie plików kontrolnych JPK.

Bezpieczeństwo prawno-podatkowe

  • otrzymasz bieżące aktualizacje systemu do zmieniającego się prawa, przy zakupie w modelu abonamentowym bądź z dowolną usługą Sage Gwarancja;
  • poinformujemy Cię o ewentualnych zbliżających się zmianach prawnych;
  • skorzystasz z nowych wzorów sprawozdań finansowych;
  • zarejestrujesz urlop z tytułu opieki nad dzieckiem w wymiarze godzinowym;
  • skorzystasz z rozszerzonej obsługi umów cywilnoprawnych
  • skorzystasz z pierwszego zweryfikowanego przez instytucje rządowe formatu e-faktury

Wsparcie w podejmowaniu decyzji zarządczych

  • dostarczy spójnych informacji ze wszystkich obszarów funkcjonowania firmy;
  • zintegrowanie działań w kluczowych obszarach firmy umożliwi szybkie aktualizowanie danych w systemie;
  • zapewni szybki i łatwy dostęp do raportów i analiz;
  • umożliwi pełen przegląd bieżącej kondycji finansowej przedsiębiorstwa;
  • zapewni możliwość elastycznej dekretacji księgowej;
  • umożliwi definiowanie oraz kontrolowanie budżetu;
  • umożliwi gromadzenie szczegółowych danych analitycznych.

Dopasowanie do potrzeb

  • zakres funkcjonalny systemu łatwo dopasujemy do potrzeb Twojej firmy;
  • opcje dodatkowe umożliwią rozbudowę funkcjonalności systemu zgodnie z indywidualnymi preferencjami firmy;
  • spośród rozbudowanego pakietu usług możesz wybrać te, które Ci najbardziej odpowiadają;
  • szybko zintegrujemy Sage Symfonia ERP z systemami już funkcjonującymi w Twoim przedsiębiorstwie

Moduły

Zobacz, dzięki jakim modułom możesz dopasować Sage Symfonia ERP do potrzeb Twojej firmy.

  • Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość

    Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość jest modułem obsługującym pełną księgowość przedsiębiorstw, które są zobowiązane do prowadzenia ksiąg rachunkowych w oparciu o zakładowy plan kont. Twojej firmie zapewni efektywne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Tobie da możliwość śledzenia kondycji finansowej firmy i natychmiastowego reagowania na zmiany.

    Wybierając Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość:

    • minimalizujesz ryzyko popełnienia błędów i usystematyzujesz powtarzalne, czasochłonne czynności, dzięki jednej, centralnej bazie danych dla całego systemu,
    • dane do systemu wprowadzasz tylko raz,
    • elastycznie dostosujesz system do specyficznych potrzeb i procesów Twojej firmy oraz podniesiesz komfort pracy jego użytkowników,
    • zyskujesz wygodne narzędzie do grupowego rozliczania płatności – sam decydujesz, kiedy i ile osób otrzyma przelew,
    • wzmocnisz kontrolę nad rentownością podjętych działań, analizując dokumenty gromadzone pod konkretnym projektem lub kontraktem.
  • Sage Elektroniczny Obieg Dokumentów

    Elektroniczny Obieg Dokumentów to zaawansowana aplikacja wspierająca proces zarządzania dokumentami oraz informacją z nimi związaną w oparciu o procedury i standardy obowiązujące w przedsiębiorstwie.

    Jest odpowiedzią na:

    • Bałagan w dokumentach papierowych i ich elektronicznych odpowiednikach
    • Mozolne wyszukiwanie dokumentów
    • Uciążliwe tworzenie kolejnych kopii dokumentów przez pracowników na własne potrzeby
    • Nieefektywność procedur, nieskuteczną wymianę informacji, brak zaufania
    • Konsekwencje finansowe i organizacyjne gubienia dokumentów i ich odzyskiwania
    • Kontrole biznesowe

    Sage EOD śledzi dokument od chwili zeskanowania; archiwizuje go w centralnej bazie danych i zabezpiecza oryginał przez zniszczeniem lub zgubieniem.

    Dzięki Sage EOD zyskujesz:

    • Skrócenie czasu pełnej akceptacji dla dokumentów kosztowych.
    • Krótszy czas wyszukania konkretnej informacji.
    • Możliwość mailowe powiadamiania użytkowników o zdarzeniach zaistniałych w systemie
    • Kontrolę dostępu do dokumentów, w zależności od poziomu tajności
    • Monitoring przebiegu procesu i jego statusu
    • Ochronę oryginału dokumentu
    • Informacje o etapie procesu uprawnionych osób, grup, działów
    • Wygodną aplikację oraz interfejs poprzez stronę WWW
  • Sage Symfonia ERP Kadry i Płace

    Sage Symfonia ERP Kadry i Płace obejmuje całokształt zagadnień związanych z obsługą kadrowo-płacową pracownika. System pozwala na pełną ewidencję wynagrodzeń (umowy o pracę, cywilnoprawne) generowanie list płac, współpracuje z systemami bankowości elektronicznej oraz umożliwia księgowanie dokumentów w dowolnej strukturze układu kosztów. Dzięki Symfonii ERP Kadry i Płace zautomatyzujesz rozliczenia podatkowe oraz wystawianie przelewów z tytułu wynagrodzeń.

    Wybierając Sage Symfonia ERP Kadry i Płace, zyskasz:

    • szybsze wprowadzanie korekt poprzez zaawansowany mechanizm automatycznie korygujący listy płac do poprzednich, zamkniętych okresów dla wybranej grupy pracowników.
    • jednoczesne naliczanie okresów z wielu stanowisk – dzięki temu wiele osób może swobodnie pracować w tym samym czasie,
    • naliczanie, zamykanie i otwieranie okresu wybranej grupy pracowników – szybko i bez ryzyka popełnienia błędu zmodyfikujesz, pojedynczo lub grupowo, dowolne wartości w całym systemie
  • Sage Symfonia ERP Handel

    Sage Symfonia ERP Handel jest modułem, który zapewni Twojej firmie kompleksową obsługę obrotu towarowego. Nasze rozwiązanie jest elastyczne i łatwo je adaptować do potrzeb Twojej działalności. Dzięki Sage Symfonia ERP Handel realizacja przyjętej strategii w obszarze sprzedaży stanie się łatwa i intuicyjna.

     

    Wybierając Sage Symfonia ERP Handel, zyskujesz:

    • maksymalne usprawnienie obsługi sprzedaży poprzez automatyzację standardowych czynności, takich jak: rejestracja zamówienia, rezerwacja czy wydanie towaru,
    • narzędzie do śledzenia, opisywania i koordynowania całego procesu biznesowego poprzez tworzenie dodatkowych powiązań między zamówieniami, fakturami, dokumentami płatności i zleceniami,
    • możliwość generowania indywidualnych zestawień i raportów z dodatkowymi kryteriami wyszukiwania, dzięki definiowaniu rozbudowanej liczby wymiarów analitycznych dla towarów, kontrahentów i pracowników.
  • Sage Symfonia ERP Zarządzanie Produkcją

    Sage Symfonia ERP Zarządzanie Produkcją pozwoli Twojej firmie zoptymalizować koszty i poprawi efektywność procesów wytwórczych. Podniesiesz wydajność oraz efektywność kosztową procesów produkcyjnych, a dzięki temu będziesz mieć bezpośredni wpływ na rentowność firmy.  Sprawne zarządzanie poszczególnymi etapami procesu wytwórczego, takimi jak: definiowanie technologii, planowanie procesu, harmonogramowanie, rozliczanie oraz raportowanie przyczyni się do podniesienia konkurencyjności Twojego przedsiębiorstwa.

    Wybierając Sage Symfonia ERP Zarządzanie Produkcją będziesz mógł:

    • szybko pozyskać precyzyjne informacje niezbędne do podejmowania kluczowych decyzji,
    • zoptymalizować wykorzystanie zasobów
    • uporządkować plan pracy i poprawić jej ergonomię
    • kontrolować magazyn, surowce i plany produkcyjne
    • tworzyć raporty w dowolnym formacie
  • Sage Symfonia ERP Środki Trwałe

    Sage Symfonia ERP Środki Trwałe jest modułem, który zwiększy efektywność zarządzania majątkiem Twojej firmy. Liczne raporty, ewidencja centrów kosztów czy historia środka trwałego dostarczą Ci cennych informacji zarządczych i zmniejszą ryzyko popełnienia błędów. W ERP Środki Trwałe raty leasingowe są automatycznie dzielone na kapitał i odsetki zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości. Moduł uwzględnia również ograniczenia w podatku VAT przy zakupie pojazdów.

    Decyzja o zakupie Sage Symfonia ERP Środki Trwałe to dla Twojej firmy:

    • zwiększenie efektywności zarządzania majątkiem trwałym;
    • zmniejszenie ryzyka popełniania błędów, naliczanie amortyzacji jest w pełni zgodne z obowiązującymi przepisami prawa bilansowego i podatkowego;
    • zmniejszenie pracochłonności obsługi procesu inwentaryzacji;
    • automatyzacja obsługi obcych środków trwałych;
  • Sage Symfonia ERP Business Intelligence

    Sage Symfonia ERP Business Intelligence ułatwia podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych, opartych na wiarygodnych danych. To bywa kluczowe w zachowaniu ciągłości rozwoju przedsiębiorstwa. Teraz możesz mieć dostęp do wszystkich ważnych informacji w kilka chwil.

     

    Wybierając Sage Symfonia ERP Business Intelligence zyskasz:

    • wsparcie procesu zarządzania dla osób odpowiedzialnych za poszczególne obszary funkcjonowania firmy;
    • zestaw gotowych, predefiniowanych analiz oraz możliwość skonfigurowania raportów według własnych preferencji;
    • możliwość efektywnego wykorzystania pojawiających się szans rynkowych oraz sprawnego reagowania na trudne sytuacje;
    • niski koszt i krótki termin rozpoczęcia pracy z profesjonalnym narzędziem analitycznym.
  • Sage Symfonia ERP e-Box

    Sage Symfonia ERP e-Box to pakiet funkcjonalności, który zapewni Tobie i Twojej firmie bezpieczeństwo w obszarze działań i operacji elektronicznych. Jego elementy umożliwią sprawną i zgodną z prawem obsługę e-dokumentów (w tym także e-faktur), e-deklaracji oraz e-przelewów.

    Decydując się na Sage Symfonia ERP e-Box:

    • zyskasz bezpieczeństwo prawne w obszarze działań elektronicznych;
    • ograniczysz koszty związane z archiwizacją dokumentów;
    • zoptymalizujesz proces fakturowania elektronicznego;
    • zyskasz możliwość wysyłania e-deklaracji do platformy Ministerstwa Finansów;
    • skrócisz czas niezbędny do wykonania operacji elektronicznych na koncie bankowym.

Sage X3 – zintegrowany system ERP wspierający zarządzanie w średnich i dużych firmach

Sage X3 zmienia sposób, w jaki firmy konkurują i rozwijają się — nasze rozwiązanie oferuje szybsze, prostsze i elastyczne zarządzanie finansami, łańcuchem dostaw oraz produkcją przy ułamku kosztów i znacznie mniejszej złożoności w porównaniu z typowymi systemami ERP dla dużych przedsiębiorstw.

Wybierając Sage X3, stawiasz na następną generację rozwiązań w dziedzinie zarządzania biznesem, dzięki czemu Twoje przedsiębiorstwo będzie rozwijało się szybciej, nie tracąc elastyczności.

Obszary

  • Finanse

    W obszarze finansowym Sage X3 oferuje następujące narzędzia:

    • od prostych, wymaganych ustawowo struktur księgowych, po rozbudowane modele obsługujące równolegle do 10 zestawów ksiąg, 5 walut sprawozdawczych i 20 wymiarów analitycznych
    • zaawansowane automaty księgujące zapewniające poprawność dekretów księgowych
    • wielopoziomowa struktura budżetowa z obsługą przeglądów, weryfikacji i zarządzania odnowieniami
    • narzędzia generowania sprawozdań finansowych, wielokryterialne okna zapytań, szeroka gama standardowych raportów finansowych
    • rozbudowana definicja konta księgowego określająca jego przeznaczenie, domyślną stronę zapisu i salda, pozycję w sprawozdaniach finansowych czy w strukturze analitycznej
    • pełna ścieżka audytu dekretu księgowego wraz z powiązanym zdarzeniem biznesowym
    • środki trwałe zarządzane zgodnie z różnymi wymiarami prawnymi (bilansowym, podatkowym, MSR)
  • Zakupy

    W dziedzinie zakupów Sage X3 ułatwia pracę w zakresach:

    • od prostego do złożonego procesu: zapytanie ofertowe i odpowiedź, umowy i zamówienia zakupu, przyjęcia, zwroty, fakturowanie
    • klasyfikacja i ocena dostawców, statystyki
    • planowanie zakupów i zamawianie z uzupełnianiem MRP lub bez tego
    • obsługa harmonogramów dostaw i przyjęć
    • zarządzanie akceptacją dokumentów (hierarchie i reguły)
    • zarządzanie i śledzenie pozycji nierozliczonych
    • obsługa harmonogramów płatności
    • zarządzanie zbiorczymi płatnościami
    • obsługa partii płatności
  • Sprzedaż

    W zakresie sprzedaży Sage X3 wspiera w obszarach:

    • od prostego do złożonego procesu sprzedaży: oferty, umowy, zamówienia otwarte, alokacje zapasów, harmonogramy wysyłek i dostaw, obsługa zwrotów, fakturowanie
    • konfigurator produktu
    • sprawdzanie wypłacalności klienta, klasyfikacja partnerów
    • rozbudowane zasady kalkulacji cen
    • obliczanie prowizji od sprzedaży
    • obsługa otwartych rozrachunków: wiekowanie, analiza ryzyka i statystyki, możliwość blokady transakcji z klientem
    • definiowane przez użytkownika procesu windykacji
    • monitowanie klienta
  • Produkcja

    W dziedzinie produkcji Sage X3 wspiera użytkowników poprzez:

    • wiele trybów produkcji – ATO, MTO, CTO, MTS, procesowa, tryb mieszany
    • konfigurator danych technicznych
    • zasady uzupełniania i planowania
    • MPS, harmonogram MRP
    • plan pracy i analizy produkcji
    • interaktywne planowanie produkcji na zasobach ograniczonych lub nieograniczonych
    • różne metody wydawania materiałów
    • interfejs do stacji wagowych
    • wycena i zaawansowana analiza kosztów
  • Gospodarka magazynowa

    W zakresie gospodarki magazynowej Sage X3 oferuje następujące wsparcie:

    • zaawansowana obsługa miejsc składowania oraz kontrola zajętości
    • zarządzanie stanami magazynowymi według fizycznej lokalizacji, partii i podpartii, jakości, numerów seryjnych, dat ważności, stężenia
    • materiały powierzone i magazyny obce
    • zestawienia stanów magazynowych według statusu zapasów
    • inwentaryzacja
    • uzupełnianie zapasów z MRP lub bez
    • śledzenie przesunięć wewnętrznych
    • kompleksowa kontrola pochodzenia wprzód i wstecz (traceability)
    • różne metody wyceny stanów magazynowych
  • Zarządzanie relacjami z klientami

    W zakresie zarządzania relacji z klientami Sage X3 pomaga w następujących działaniach:

    • kampanie marketingowe oraz planowanie dalszych działań
    • automatyzacja działań sprzedaży
    • pełna automatyzacja serwisu
    • obsługa zleceń gwarancyjnych i pogwarancyjnych
    • prowadzenie baz danych o kliencie
  • Business Intelligence

    Business Intelligence w Sage X3 pozwala na tworzenie wielowymiarowych i wielopoziomowych analiz w czasie rzeczywistym. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji biznesowych. Pozwala na optymalizowanie działalności przedsiębiorstwa i osiąganie większych zysków, redukując jednocześnie koszty.

    Korzyści z posiadania Business Intelligence:

    • błyskawiczne tworzenie wielowymiarowych skomplikowanych analiz graficznych w dowolnych układach, w obrębie jednego lub kilku obszarów biznesowych – z możliwością ich wydrukowania bądź zapisu w formacie .pdf
    • możliwość podejmowania decyzji biznesowych w oparciu o zdefiniowanie, a nie intuicyjne wskaźniki
    • szybki i stały dostęp do raportów
    • niskie koszty tworzenia nowych raportów i analiz