
Funkcjonalność
Oprócz dostępnych standardowo funkcji, istnieje możliwość rozbudowy.
11
Dostęp przez przeglądarkę
- Brak konieczności instalacji na nowych stanowiskach.
- Szybki dostęp do informacji dzięki architekturze klient – serwer.
22
Automatyczne sprawdzanie poprawności danych w formularzach.
33
Archiwizacja zeskanowanych dokumentów.
44
Podgląd zarchiwizowanych dokumentów.
55
Wyszukiwanie dokumentów.
66
Zarządzanie kontrahentami.
- Dodawanie nowych kontrahentów.
- Edycja danych kontrahentów.
- Usuwanie niewykorzystywanych kontrahentów.
77
Zarządzanie pramateriami opisującymi dokument ( każdy dokument opisany jest przez 2 parametry, np. kontrakt i typ ).
- Dodawanie nowych pozycji do parametrów.
- Edycja parametrów.
- Usuwanie niewykorzystywanych parametrów.
88
Zarządzanie uprawnieniami użytkowników i autoryzacją.
- Dodawanie nowych kont użytkowników.
- Usuwanie niewykorzystywanych kont użytkowników.
- Nadawanie uprawnień użytkownikom do odczytu/zapisu wybranych dokumentów, na podstawie ich parametrów ( np. dostęp do dokumentów należących do wybranych kontraktów i typów ).
- Automatyczne ograniczanie funkcjonalności aplikacji w zależności od uprawnień użytkownika.
99
Funkcja kosza, która pozwala na odzyskanie usuniętych dokumentów.
1010