Podpis elektroniczny
[mpc_textblock content_width=”100″ font_color=”#ffffff” font_align=”left” margin_divider=”true” margin_css=”margin-top:25px;margin-right:0px;margin-bottom:20px;” class=”wow fadeInRight przy0″]Kwalifikowany podpis elektroniczny służy do cyfrowego podpisywania dokumentów.Wywołuje takie same skutki prawne jak tradycyjny, odręczny podpis.[/mpc_textblock]
Wydajemy zestawy do podpisu elektronicznego firmy EUROCERT
Podpis elektroniczny dzięki wykorzystaniu kwalifikowanego certyfikatu posiada moc prawną podpisu własnoręcznego w obrocie dokumentów cyfrowych na terenie całej Unii Europejskiej.
Podpis jest wydawany dla osoby fizycznej na bezpiecznym urządzeniu, składającym się z czytnika i karty.
Usługa zgodna jest z wymogami Europejskiego Rozporządzenia eIDAS i Polskiej Ustawy o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
Zakres wykorzystania podpisu elektronicznego:
- składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych,
- elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS,
- podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia),
- komunikacje w obrębie platformy ePUAP,
- podpisywanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK),
- udział w aukcjach i przetargach elektronicznych,
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.
Zestaw umożliwia złożenie podpisu we wszystkich formatach m.in. XAdES-BES, XAdES-T, PAdES-BES, PAdES-T. Wykorzystuje algorytm SHA256 (SHA2).
Uzyskiwanie podpisu elektronicznego
Wizyta w naszym biurze kończąca się wydaniem podpisu trwa około 15 min.
Wszystko załatwiamy na miejscu, a podpis jest gotowy do użycia od razu po jego wydaniu.
Aby sprawnie przeprowadzić proces uzyskiwania podpisu zastosuj się do kilku naszych wskazówek:
- Zadzwoń, aby dobrać odpowiednią dla siebie ofertę i uzyskać niezbędne informacje.
- Umów się na spotkanie w celu weryfikacji tożsamości.
- Podpisz umowę subskrybencką i odbierz kwalifikowany podpis elektroniczny.
- Zainstaluj oprogramowanie.
- W ramach usług dodatkowych możesz skorzystać z naszej pomocy w instalacji oprogramowania i przeszkolenia w zakresie korzystania z podpisu.
- Przed upływem okresu ważności otrzymasz wiadomość z przypomnieniem o możliwości przedłużenia jego ważności. Zachowanie tego terminu pozwala obniżyć koszty.
Zestawy do podpisu elektronicznego
Nowy zestaw z czytnikiem
Nowy zestaw do podpisu
Token lub Classic
Zestaw składa się z czytnika, karty kryptograficznej, certyfikatu kwalifikowanego oraz oprogramowania.
Okresy ważności / Cena netto
1 rok – 289,- zł
2 lata – 349,- zł
3 lata – 459,- zł
Nowy zestaw bez czytnika
Nowy zestaw do podpisu
z kartą SIM/Standard
Zestaw bez czytnika składa się z karty kryptograficznej, certyfikatu kwalifikowanego oraz oprogramowania.
Okresy ważności / Cena netto
1 rok – 239,- zł
2 lata – 299,- zł
3 lata – 409,- zł
Tylko nowy certyfikat
Nowy certyfikat
Zestaw bez karty sim i bez czytnika składa certyfikatu kwalifikowanego oraz oprogramowania. Certyfikat umieszczany jest na posiadanej już karcie sim.
Okresy ważności / Cena netto
1 rok – 179,- zł
2 lata – 239,- zł
3 lata – 339,- zł
Przedłużenie ważności posiadanego podpisu
Odnowienie
Odnowienie na posiadanej karcie
Oferta odnowienia dla posiadaczy ważnego certyfikatu kwalifikowanego EuroCert.
Zestaw składa się z certyfikatu kwalifikowanego oraz oprogramowania.
Okresy ważności / Cena netto
1 rok – 169,- zł
2 lata – 229,- zł
3 lata – 329,- zł
Odnowienie
Odnowienie z nową kartą
Oferta odnowienia dla posiadaczy ważnego certyfikatu kwalifikowanego EuroCert lub innego dostawcy.
Zestaw składa się z karty kryptograficznej (SIM/Standard) certyfikatu kwalifikowanego i oprogramowania.
Okresy ważności / Cena netto
1 rok – 169,- zł
2 lata – 229,- zł
3 lata – 329,- zł
Odnowienie
Odnowienie z nową kartą i nowym czytnikiem
Oferta odnowienia dla posiadaczy ważnego certyfikatu kwalifikowanego EuroCert lub innego dostawcy.
Zestaw składa się z karty kryptograficznej (SIM/ Standard), czytnika kart [Token (K30) / Classic (CT30)] certyfikatu kwalifikowanego, oprogramowania.
Okresy ważności / Cena netto
1 rok – 239,- zł
2 lata – 299,- zł
3 lata – 399,- zł
Pamiętaj o odnowieniu
Aby przedłużyć ważność posiadanego podpisu należy tego dokonać przed upływem jego ważności. Tylko wówczas można skorzystać z obniżonej opłaty.
Usługi dodatkowe
Instalacja
Instalacja oprogramowania
Instalację niezbędnego oprogramowania do obsługi podpisu (sterowniki i oprogramowanie do zarządzania oraz aplikacji do podpisywania i weryfikacji dokumentów) oraz rejestrację certyfikatu na komputerze użytkownika. Usługa obejmuje instalację oprogramowania na jednym komputerze.
Cena netto 40,- zł
Szkolenie
Szkolenie z obsługi podpisu
Przeszkolenie z następujących zagadnień: rejestracja certyfikatu w systemie oraz jak prawidłowo podpisać i zweryfikować dokument. Programy: SecureDoc oraz Szafir.
Cena netto 40,- zł
Wraz z zestawem do składania podpisu, otrzymują Państwo precyzyjną instrukcję instalacji oprogramowania i sposobu korzystania z podpisu.
Jeżeli mieliby Państwo jakiekolwiek wątpliwości możliwe jest przeprowadzenie zdalnie instalacji oprogramowania i przeprowadzenie szkolenia na Państwa stanowisku pracy, tam gdzie podpis będzie faktycznie użytkowany.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji i służymy swoją wiedzą i doświadczeniem.
Kilka słów o nas...
AD REM sp. z o. o. od 1996 roku lat funkcjonuje na rynku informatycznym, oferując szeroki wachlarz produktów i usług związanych z technologią informatyczną. Oferujemy sprzedaż detaliczną i serwis sprzętu komputerowego oraz zajmujemy się wytwarzaniem i dystrybucją oprogramowania dla firm. Wieloletnie doświadczenie w branży pozwala dostarczać naszym Klientom indywidualnym oraz firmom profesjonalne i kompleksowe rozwiązania IT.