Podpis elektroniczny

Kwalifikowany podpis elektroniczny służy do cyfrowego podpisywania dokumentów.
Wywołuje takie same skutki prawne jak tradycyjny, odręczny podpis.

Wydajemy zestawy do podpisu elektronicznego firmy EUROCERT

Podpis elektroniczny dzięki wykorzystaniu kwalifikowanego certyfikatu posiada moc prawną podpisu własnoręcznego w obrocie dokumentów cyfrowych na terenie całej Unii Europejskiej.

Podpis jest wydawany dla osoby fizycznej na bezpiecznym urządzeniu, składającym się z czytnika i karty.

Usługa zgodna jest z wymogami Europejskiego Rozporządzenia eIDAS i Polskiej Ustawy o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.

Zakres wykorzystania podpisu elektronicznego:

  • składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych,
  • elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS,
  • podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia),
  • komunikacje w obrębie platformy ePUAP,
  • podpisywanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK),
  • udział w aukcjach i przetargach elektronicznych,
  • zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.

Zestaw umożliwia złożenie podpisu we wszystkich formatach m.in. XAdES-BES, XAdES-T, PAdES-BES, PAdES-T. Wykorzystuje algorytm SHA256 (SHA2).

 

Uzyskiwanie podpisu elektronicznego

Wizyta w naszym biurze kończąca się wydaniem podpisu trwa około 15 min.
Wszystko załatwiamy na miejscu, a podpis jest gotowy do użycia od razu po jego wydaniu.

Aby sprawnie przeprowadzić proces uzyskiwania podpisu zastosuj się do kilku naszych wskazówek:

  • Zadzwoń, aby dobrać odpowiednią dla siebie ofertę i uzyskać niezbędne informacje.
  • Umów się na spotkanie w celu weryfikacji tożsamości.
  • Podpisz umowę subskrybencką i odbierz kwalifikowany podpis elektroniczny.
  • Zainstaluj oprogramowanie.
  • W ramach usług dodatkowych możesz skorzystać z naszej pomocy w instalacji oprogramowania i przeszkolenia w zakresie korzystania z podpisu.
  • Przed upływem okresu ważności otrzymasz wiadomość z przypomnieniem o możliwości przedłużenia jego ważności. Zachowanie tego terminu pozwala obniżyć koszty.

Telefon do kontaktu

Zestawy do podpisu elektronicznego

Nowy zestaw z czytnikiem

Nowy zestaw do podpisu
Token lub Classic

Zestaw składa się z czytnika, karty kryptograficznej, certyfikatu kwalifikowanego oraz oprogramowania.

Okresy ważności / Cena netto

1 rok – 289,- zł
2 lata – 349,- zł
3 lata – 459,- zł

 

Nowy zestaw bez czytnika

Nowy zestaw do podpisu
z kartą SIM/Standard

Zestaw bez czytnika składa się z karty kryptograficznej, certyfikatu kwalifikowanego oraz oprogramowania.

Okresy ważności / Cena netto

1 rok – 239,- zł
2 lata – 299,- zł
3 lata – 409,- zł

Tylko nowy certyfikat

Nowy certyfikat

Zestaw bez karty sim i bez czytnika składa certyfikatu kwalifikowanego oraz oprogramowania. Certyfikat umieszczany jest na posiadanej już karcie sim.

Okresy ważności / Cena netto

1 rok – 179,- zł
2 lata – 239,- zł
3 lata – 339,- zł

Zapraszamy do kontaktu

Przedłużenie ważności posiadanego podpisu

Odnowienie

Odnowienie na posiadanej karcie

Oferta odnowienia dla posiadaczy ważnego certyfikatu kwalifikowanego EuroCert.

Zestaw składa się z certyfikatu kwalifikowanego oraz oprogramowania.

Okresy ważności / Cena netto

1 rok – 169,- zł
2 lata – 229,- zł
3 lata – 329,- zł

 

Odnowienie

Odnowienie z nową kartą

Oferta odnowienia dla posiadaczy ważnego certyfikatu kwalifikowanego EuroCert lub innego dostawcy.

Zestaw składa się z karty kryptograficznej (SIM/Standard) certyfikatu kwalifikowanego i oprogramowania.

Okresy ważności / Cena netto

1 rok – 169,- zł
2 lata – 229,- zł
3 lata – 329,- zł

Odnowienie

Odnowienie z nową kartą i nowym czytnikiem

Oferta odnowienia dla posiadaczy ważnego certyfikatu kwalifikowanego EuroCert lub innego dostawcy.

Zestaw składa się z karty kryptograficznej (SIM/ Standard), czytnika kart [Token (K30) / Classic (CT30)] certyfikatu kwalifikowanego, oprogramowania.

Okresy ważności / Cena netto

1 rok – 239,- zł
2 lata – 299,- zł
3 lata – 399,- zł

Pamiętaj o odnowieniu

Aby przedłużyć ważność posiadanego podpisu należy tego dokonać przed upływem jego ważności. Tylko wówczas można skorzystać z obniżonej opłaty.

Usługi dodatkowe

Instalacja

Instalacja oprogramowania

Instalację niezbędnego oprogramowania do obsługi podpisu (sterowniki i oprogramowanie do zarządzania oraz aplikacji do podpisywania i weryfikacji dokumentów) oraz rejestrację certyfikatu na komputerze użytkownika. Usługa obejmuje instalację oprogramowania na jednym komputerze.

Cena netto 40,- zł

Szkolenie

Szkolenie z obsługi podpisu

Przeszkolenie z następujących zagadnień: rejestracja certyfikatu w systemie oraz jak prawidłowo podpisać i zweryfikować dokument.  Programy: SecureDoc oraz Szafir.

Cena netto 40,- zł

Wraz z zestawem do składania podpisu, otrzymują Państwo precyzyjną instrukcję instalacji oprogramowania i sposobu korzystania z podpisu.

Jeżeli mieliby Państwo jakiekolwiek wątpliwości możliwe jest przeprowadzenie zdalnie instalacji oprogramowania i przeprowadzenie szkolenia na Państwa stanowisku pracy, tam gdzie podpis będzie faktycznie użytkowany.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji i służymy swoją wiedzą i doświadczeniem.

Zapraszamy do kontaktu

Zapraszamy do kontaktu

Aby mieć pewność sprawnego uzyskania podpisu umów się na wizytę w naszym biurze.

Dokonamy weryfikacji tożsamości i przygotujemy umowę oraz zestaw do podpisu.

Telefon do kontaktu

Kilka słów o nas...

AD REM sp. z o. o. od 1996 roku lat funkcjonuje na rynku informatycznym, oferując szeroki wachlarz produktów i usług związanych z technologią informatyczną. Oferujemy sprzedaż detaliczną i serwis sprzętu komputerowego oraz zajmujemy się wytwarzaniem i dystrybucją oprogramowania dla firm. Wieloletnie doświadczenie w branży pozwala dostarczać naszym Klientom indywidualnym oraz firmom profesjonalne i kompleksowe rozwiązania IT.