Oprogramowanie dla mikrofirm – Symfonia Start 2.0

Mała Księgowość| Handel | Faktura
sage symfonia start 2.0

Mała Księgowość

Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość przeznaczony do prowadzenia każdej formy uproszczonej księgowości. Dzięki rozszerzeniu funkcjonalności o moduł Płace, będziesz mieć możliwość rozliczania płac zatrudnionym pracownikom. Automatyzuje podstawowe czynności, dzięki czemu poprawia efektywność codziennych działań. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Handel

Sage Symfonia Start 2.0 Handel to program dla firm handlowych i usługowych, które rozliczają się uproszczoną księgowością oraz prowadzą magazyn. Podpowiada kolejne kroki niezbędne do wystawienia dokumentów, dzięki czemu usprawnia pracę. Wspiera zarządzanie promocjami  oraz umożliwia łatwy dostęp do niezbędnych informacji.  Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Faktura

Sage Symfonia Start 2.0 Faktura przeznaczony jest dla małej firmy handlowej i usługowej nieprowadzącej magazynu. Podpowiada kolejne kroki procesu fakturowania, dzięki czemu usprawnia pracę. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

  • Mała księgowość
  • Handel
  • Faktura
symfonia start 2.0 mała księgowość

Intuicyjne prowadzenie uproszczonej księgowości wraz z rozliczeniem wynagrodzeń

Kupując Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowść w formie subskrypcji w cenie zakupu otrzymasz dodatkowo:

  • pakiet e-Box, który składa się z aplikacji e-Dokumenty i e-Deklaracje, zapewniając obsługę e-deklaracji, e-faktur oraz e-przelewów;
  • Raporty graficzne, które pozwalają tworzyć dowolne, czytelne wykresy i prezentować w prosty sposób potrzebne dane;

Do programu Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość wydawana jest licencja Pervasive 12.

Rozszerzenia modułu

Zobacz, jakie masz możliwości i opcje rozszerzeń modułu podstawowego, żeby praca z Sage Symfonia Start 2.0 była w jak największym stopniu dopasowana do potrzeb Twojej firmy.

  • e-box

    Pakiet e-Box zapewni Twojej firmie bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwi sprawną obsługę e-faktur, e-dokumentów i e-deklaracji. Składa się z modułów:

    • e-Dokumenty
    • e-Deklaracje

    Dzięki modułowi e-Deklaracje:

    • automatycznie podpiszesz i wyślesz deklaracje podatkowe PIT, CIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo księgowych i kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów,
    • łatwo odbierzesz z platformy Ministerstwa Finansów urzędowe potwierdzenia odbioru (UPO),
    • wygodnie zarchiwizujesz elektroniczne deklaracje podatkowe i potwierdzenia odbioru z urzędów.

    Dzięki modułowi e-Dokumenty:

    • skutecznie obniżysz koszty obsługi dokumentacji poprzez automatyzację procesu biznesowego e-faktury: wystawianie, wysłanie, odbieranie potwierdzenia otrzymania oraz ewidencja w module finansowo-księgowym,
    • bezpiecznie wyślesz e-faktury poprzez serwis miedzyfirmami.pl – zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z wykorzystaniem szyfrowanej transmisji danych (SSL),
    • automatycznie odbierzesz i zarchiwizujesz e-faktury sprzedaży i zakupu, skontrolujesz informacje o wyrażonych zgodach lub sprzeciwach na otrzymywanie e-faktur,
    • stworzysz i wyeksportujesz e-przelewy do banku oraz pobierzesz wyciągi lub operacje bankowe,
    • wygodnie obsłużysz transakcje z kontrahentami, pracownikami i urzędami oraz zarządzisz rachunkami bankowymi do przelewów elektronicznych,
    • zwiększysz bezpieczeństwo poprzez możliwość wprowadzenia wewnętrznego procesu akceptacji przelewów oraz śledzenia historii ich realizacji w systemie.
  • Raporty graficzne

    Raporty graficzne to dodatkowa opcja pozwalająca na rozszerzenie podstawowych funkcjonalności programu. Umożliwia tworzenie dowolnych zestawień za pomocą tabel przestawnych oraz wizualizację analizowanych danych w postaci czytelnych wykresów.

    Szczegółowe informacje

    • dostęp do raportów graficznych i zestawień analitycznych;
    • predefiniowane wykresy i raporty dotyczące najważniejszych obszarów;
    • możliwość definiowania własnych raportów graficznych i zestawień;
    • dostęp do bieżących danych o stanie firmy w postaci czytelnych i przejrzystych zestawień wzbogaconych o dane graficzne w postaci wykresów;

    Zalety

    • umożliwia łatwy i szybki dostęp do niezbędnych informacji;
    • pozwala na zdefiniowanie własnych zestawień graficznych
    • oszczędza czas niezbędny do przygotowania raportów
  • Płace

    Moduł Płace służy do rozliczania i naliczania płac pracownikom zatrudnionym w firmach rozliczających się za pomocą uproszczonej księgowości.

    Kluczowe funkcjonalności:

    • prowadzenie ewidencji pracowników
    • rozliczanie płac
    • ewidencja wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych
    • naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
    • automatyczne tworzenie zapisów w Księdze Przychodów i Rozchodów – wypłaconych wynagrodzeń, zapłaconych składek i przekazanych zaliczek na podatek dochodowy
    • tworzenie i wydruk kart wynagrodzeń
    • generowanie deklaracji podatkowych, w tym również e-deklaracji dzięki rozszerzeniu e-Box
    • tworzenie deklaracji ZUS
  • Sage Connect

    Sage Connect to funkcjonalność, która pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania.

    Dzięki Sage Connect:

    • użytkownik modułu handlowego otrzyma informację o zaksięgowaniu faktury
    • ma możliwość podglądu dokumentów w module handlowym
    • użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze – podatnik nie musi wysyłać dokumentów do biura rachunkowego pocztą lub e-mailem
    • naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
    • proces wysyłania i księgowania dokumentów odbywa się w jednym programie.
symfonia start 2.0 handel

Pełna i szybka obsługa sprzedaży oraz operacji magazynowych

Kupując Sage Symfonia Start 2.0 Handel w formie subskrypcji w cenie zakupu otrzymasz dodatkowo:

  • pakiet e-Box, który składa się z aplikacji e-Dokumenty i e-Deklaracje, zapewniając obsługę e-deklaracji, e-faktur oraz e-przelewów;
  • Raporty graficzne, które pozwalają tworzyć dowolne, czytelne wykresy i prezentować w prosty sposób potrzebne dane;
  • aktualizacje prawne i funkcjonalne programu w ramach usługi Sage Gwarancja Podstawowa +
  • import kursów walut - możliwość pobierania kursów walut zagranicznych z NBP
  • pobieranie danych kontrahentów z GUS - możliwość pobrania z bazy GUS danych nowego kontrahenta, wprowadzanego do programu

Do programu Sage Symfonia Start 2.0 Handel wydawana jest licencja Pervasive 12.

Rozszerzenia modułu

Zobacz, jakie masz możliwości i opcje rozszerzeń modułu podstawowego, żeby praca z Sage Symfonia Start Handel była w jak największym stopniu dopasowana do potrzeb Twojej firmy.

  • Detal

    Detal to rozszerzenie przeznaczone do usprawnienia obsługi sprzedaży detalicznej. Skierowany dla firm, które drukarkę fiskalną podłączoną do zwykłego komputera lub laptopa wykorzystują jako urządzenie fiskalne.

    Najważniejsze cechy i funkcjonalności:

    • formatka sprzedaży detalicznej – jest to okno zaprojektowane specjalnie pod specyfikę pracy sprzedaży detalicznej
    • możliwość rejestrowania otrzymania zapłaty w podziale na bony, gotówkę i kartę płatniczą (multipłatności)
    • rozszerzone (w stosunku do Sage Symfonia Handel) uprawnienia użytkowników, pozwalające dodatkowo ograniczyć użytkownikowi dostęp do funkcjonalności programu
    • możliwość wykonywania pewnych operacji po autoryzacji użytkownika z większymi uprawnieniami
    • dedykowany raport rozliczający pracę kasjera
    • rozszerzenie dotychczasowej funkcjonalności promocji okresowych o możliwość definiowania promocji zależnych od ilości (np. „trzecia sztuka za pół ceny”)
    • zbiorcze księgowanie paragonów – możliwość przesłania do Sage Symfonia Finanse i Księgowość całej dziennej sprzedaży jako jeden dokument zbiorczy
  • e-box

    Pakiet e-Box zapewni Twojej firmie bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwi sprawną obsługę e-faktur, e-dokumentów i e-deklaracji. Składa się z modułów:

    • e-Dokumenty
    • e-Deklaracje

    Dzięki modułowi e-Deklaracje:

    • automatycznie podpiszesz i wyślesz deklaracje podatkowe PIT, CIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo księgowych i kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów,
    • łatwo odbierzesz z platformy Ministerstwa Finansów urzędowe potwierdzenia odbioru (UPO),
    • wygodnie zarchiwizujesz elektroniczne deklaracje podatkowe i potwierdzenia odbioru z urzędów.

    Dzięki modułowi e-Dokumenty:

    • skutecznie obniżysz koszty obsługi dokumentacji poprzez automatyzację procesu biznesowego e-faktury: wystawianie, wysłanie, odbieranie potwierdzenia otrzymania oraz ewidencja w module finansowo-księgowym,
    • bezpiecznie wyślesz e-faktury poprzez serwis miedzyfirmami.pl – zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z wykorzystaniem szyfrowanej transmisji danych (SSL),
    • automatycznie odbierzesz i zarchiwizujesz e-faktury sprzedaży i zakupu, skontrolujesz informacje o wyrażonych zgodach lub sprzeciwach na otrzymywanie e-faktur,
    • stworzysz i wyeksportujesz e-przelewy do banku oraz pobierzesz wyciągi lub operacje bankowe,
    • wygodnie obsłużysz transakcje z kontrahentami, pracownikami i urzędami oraz zarządzisz rachunkami bankowymi do przelewów elektronicznych,
    • zwiększysz bezpieczeństwo poprzez możliwość wprowadzenia wewnętrznego procesu akceptacji przelewów oraz śledzenia historii ich realizacji w systemie.
  • Raporty graficzne

    Raporty graficzne to dodatkowa opcja pozwalająca na rozszerzenie podstawowych funkcjonalności programu. Umożliwia tworzenie dowolnych zestawień za pomocą tabel przestawnych oraz wizualizację analizowanych danych w postaci czytelnych wykresów.

    Szczegółowe informacje

    • dostęp do raportów graficznych i zestawień analitycznych;
    • predefiniowane wykresy i raporty dotyczące najważniejszych obszarów;
    • możliwość definiowania własnych raportów graficznych i zestawień;
    • dostęp do bieżących danych o stanie firmy w postaci czytelnych i przejrzystych zestawień wzbogaconych o dane graficzne w postaci wykresów;

    Zalety

    • umożliwia łatwy i szybki dostęp do niezbędnych informacji;
    • pozwala na zdefiniowanie własnych zestawień graficznych
    • oszczędza czas niezbędny do przygotowania raportów
  • Sage Connect

    Sage Connect to funkcjonalność, która pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania.

    Dzięki Sage Connect:

    • użytkownik modułu handlowego otrzyma informację o zaksięgowaniu faktury
    • ma możliwość podglądu dokumentów w module handlowym
    • użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze – podatnik nie musi wysyłać dokumentów do biura rachunkowego pocztą lub e-mailem
    • naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
    • proces wysyłania i księgowania dokumentów odbywa się w jednym programie.
symfonia start 2.0 faktura

Wygodna i intuicyjna obsługa codziennych operacji sprzedażowych

Program dostępny jest tylko w modelu subskrypcyjnym, który w cenie zakupu gwarantuje dostęp do:

  • pakiet e-Box, który składa się z aplikacji e-Dokumenty i e-Deklaracje, zapewniając obsługę e-deklaracji, e-faktur oraz e-przelewów;
  • Raporty graficzne, które pozwalają tworzyć dowolne, czytelne wykresy i prezentować w prosty sposób potrzebne dane;
  • aktualizacje prawne i funkcjonalne programu w ramach usługi Sage Gwarancja Podstawowa +
  • import kursów walut - możliwość pobierania kursów walut zagranicznych z NBP
  • pobieranie danych kontrahentów z GUS - możliwość pobrania z bazy GUS danych nowego kontrahenta, wprowadzanego do programu

Do programu Sage Symfonia Start 2.0 Faktura wydawana jest licencja Pervasive 12.

Rozszerzenia modułu

Zobacz, jakie masz możliwości i opcje rozszerzeń modułu podstawowego, żeby praca z Sage Symfonia Start Faktura, była w jak największym stopniu dopasowana do potrzeb Twojej firmy.

  • Detal

    Detal to rozszerzenie przeznaczone do usprawnienia obsługi sprzedaży detalicznej. Skierowany dla firm, które drukarkę fiskalną podłączoną do zwykłego komputera lub laptopa wykorzystują jako urządzenie fiskalne.

    Najważniejsze cechy i funkcjonalności:

    • formatka sprzedaży detalicznej – jest to okno zaprojektowane specjalnie pod specyfikę pracy sprzedaży detalicznej
    • możliwość rejestrowania otrzymania zapłaty w podziale na bony, gotówkę i kartę płatniczą (multipłatności)
    • rozszerzone (w stosunku do Sage Symfonia Handel) uprawnienia użytkowników, pozwalające dodatkowo ograniczyć użytkownikowi dostęp do funkcjonalności programu
    • możliwość wykonywania pewnych operacji po autoryzacji użytkownika z większymi uprawnieniami
    • dedykowany raport rozliczający pracę kasjera
    • rozszerzenie dotychczasowej funkcjonalności promocji okresowych o możliwość definiowania promocji zależnych od ilości (np. „trzecia sztuka za pół ceny”)
    • zbiorcze księgowanie paragonów – możliwość przesłania do Sage Symfonia Finanse i Księgowość całej dziennej sprzedaży jako jeden dokument zbiorczy
  • e-box

    Pakiet e-Box zapewni Twojej firmie bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwi sprawną obsługę e-faktur, e-dokumentów i e-deklaracji. Składa się z modułów:

    • e-Dokumenty
    • e-Deklaracje

    Dzięki modułowi e-Deklaracje:

    • automatycznie podpiszesz i wyślesz deklaracje podatkowe PIT, CIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo księgowych i kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów,
    • łatwo odbierzesz z platformy Ministerstwa Finansów urzędowe potwierdzenia odbioru (UPO),
    • wygodnie zarchiwizujesz elektroniczne deklaracje podatkowe i potwierdzenia odbioru z urzędów.

    Dzięki modułowi e-Dokumenty:

    • skutecznie obniżysz koszty obsługi dokumentacji poprzez automatyzację procesu biznesowego e-faktury: wystawianie, wysłanie, odbieranie potwierdzenia otrzymania oraz ewidencja w module finansowo-księgowym,
    • bezpiecznie wyślesz e-faktury poprzez serwis miedzyfirmami.pl – zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z wykorzystaniem szyfrowanej transmisji danych (SSL),
    • automatycznie odbierzesz i zarchiwizujesz e-faktury sprzedaży i zakupu, skontrolujesz informacje o wyrażonych zgodach lub sprzeciwach na otrzymywanie e-faktur,
    • stworzysz i wyeksportujesz e-przelewy do banku oraz pobierzesz wyciągi lub operacje bankowe,
    • wygodnie obsłużysz transakcje z kontrahentami, pracownikami i urzędami oraz zarządzisz rachunkami bankowymi do przelewów elektronicznych,
    • zwiększysz bezpieczeństwo poprzez możliwość wprowadzenia wewnętrznego procesu akceptacji przelewów oraz śledzenia historii ich realizacji w systemie.
  • Raporty graficzne

    Raporty graficzne to dodatkowa opcja pozwalająca na rozszerzenie podstawowych funkcjonalności programu. Umożliwia tworzenie dowolnych zestawień za pomocą tabel przestawnych oraz wizualizację analizowanych danych w postaci czytelnych wykresów.

    Szczegółowe informacje

    • dostęp do raportów graficznych i zestawień analitycznych;
    • predefiniowane wykresy i raporty dotyczące najważniejszych obszarów;
    • możliwość definiowania własnych raportów graficznych i zestawień;
    • dostęp do bieżących danych o stanie firmy w postaci czytelnych i przejrzystych zestawień wzbogaconych o dane graficzne w postaci wykresów;

    Zalety

    • umożliwia łatwy i szybki dostęp do niezbędnych informacji;
    • pozwala na zdefiniowanie własnych zestawień graficznych
    • oszczędza czas niezbędny do przygotowania raportów
  • Sage Connect

    Sage Connect to funkcjonalność, która pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania.

    Dzięki Sage Connect:

    • użytkownik modułu handlowego otrzyma informację o zaksięgowaniu faktury
    • ma możliwość podglądu dokumentów w module handlowym
    • użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze – podatnik nie musi wysyłać dokumentów do biura rachunkowego pocztą lub e-mailem
    • naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
    • proces wysyłania i księgowania dokumentów odbywa się w jednym programie.